יום רביעי, 24 בספטמבר 2008

העליה לארץ

קיבלנו סרטיפיקט לעלות לישראל דרך פריז באוניה שנקראת "אנדריי לבון"אני ושני הילדים שלי. וכמובן בעלי יעקב היה בישראל בצבא האגלי "אנדרס ארמיי"תפקידו היה לקבל את הילדים שהגיעו מטהרן "ילדי טהרן. עלינו על האוניה והיו בה המון אנשים שעלו יחד איתנו זכורה לי סיטואציה אחת שקרתה על האוניה היתה ליד חדרי אשה שהגיעה לבקר את בנה באר. האישה היתה ייקית, בפיה היו שיניים תותבות, לדרך היא הביאה איתה גבינה שוויצרית (שוויצה קייז) . בלילה סעדה את נפשה בגבינה
הגבינה התקלקלה ועלתה ממנה צחנה. האשה הוצאיה את הגבינה מהפה עם השיניים התותבות וזרקה מהחלון של האנייה לים.
לאחר כמה רגעים הרגישה האשה שזרקה עם הגבינה את השיניים שלה, התחילה לילל מה יהיה איך הכלה שלי תגיב כשתראה אותי בלי שינים היא בכתה ובכתה אבל את השיניים אי אפשר היה להחזיר לה הם שחו ביים בהנאה מרובה. האניה שטה לאיטה
ועגנה בנמל חיפה. אני ושני הילדים ירדנו מהאוניה ולא ידענו לאן ללכת ידעתי שבעלי נמצא ברח' סלנט בפתח תקוה אצל משפחת היירינג, הוא גר בחצר ביתם עם עוד משפחות שפשוט לא היה להם היכן לגור. שאלתי אנשים איך להגיע לכתובת הנ"ל והם הסבירו לי כיצד להגיע.

אין תגובות: